قالب پرشین بلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زورق عشق

پس از برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری 1388 و با به راه افتادن وقایع و حوادث پس از ان و با شکل گیری جریانی معاند موسوم به جریان فتنه رفته رفته صحنه ی سیاسی کشور دچار تغییر می شد و با عدم مشخص کردن مرز بندی ها توسط گروه های سیاسی در حال تبدیل شدن به یک بحران بزرگ بود .

جریان موسوم به فتنه که در ابتدا به بهانه ی عدم سلامت انتخابات و با بهانه های واهی اقدام به لشکر کشی خیابانی کرده و با برهم زدن امنیت، و اشوب در جامعه قصد متشنج کردن کشور را داشت که با تلاش نیرو های امنیتی جو حاکم تغییر کرده و رو به ارامی نهاد .

این گروه که هدفش چیزی فراتر از این ها  بود، پس از ناکامی در این مرحله دست به تغییر استراتژی زده و به صورت خاموش به فعالیت خود ادامه می داد . در حالی که همگان منتظر       بر گزاری راهپیمایی روز قدس در ماه مبارک رمضان بودند کسانی که در ادبیات کشور فتنه گران شهرت یافته  بودند، در یکی از خیابان های تهران دست به تجمع زده و با دادن شعار های نا مربوط تعجب همگان را برانگیختند. جریان نفاق تصمیم گرفته بود که در مقابل ارمان های انقلاب اسلامی قرار بگیرد اما این حرکت رشدی تدریجی داشت . پس از روز قدس و بعد از ان در روز 16 اذر همان سال رفته رفته چهره ی واقعی جریان نفاق بر همگان و به خصوص فریب خوردگان اشکار می شد .

 

با اغاز ماه محرم ،ملت عزادار ایران بیرق های سیاه عزاداری را برافراشته و به عزاداری سالار شهیدان می پرداختند .مردم بی تفاوت از نگرش های سیاسی دوشا دوش یک دیگر در روز هفتم دیماه هشتاد وهشت و در روز عاشورا در ماتم شهادت امام حسین (ع)و یاران شهید ش بودند بی خبر از ان که عده ای بی حیا و از خدا بی خبر در روز عاشورا و در روز عزاداری حضرت سید الشهدا به خیابان امده و با هدف قرار دادن مقصود اصلی خود یعنی (ولایت فقیه ) دست به اشوب و توهین رقص و اباهه گری در خیابان ها زده و با بی حرمتی به حضرت سید الشهدا پرچم ها و نماد های عزاداری را به اتش کشیدند و سوت و کف می زدند!این جماعت منافق نه تنها با امدن به خیابان انزجار خود را از دین اعلام کردند بلکه با دادن شعار های غیر قابل تحمل اقدام به ضرب و شتم بعضی از عزاداران نیز کردند .

این توهین بزرگ چنان ملت با ایمان ایران را متاثر کرد که بعضی از هیئت ها ی عزادرای برای دفاع از دین و ایمان خود به سمت اشوب گران حر کت کردند ،اما این عروسکان خیمه شب بازی دشمنان ایران و اسلام با دیدن ان جمعیت انبوه فرار را بر قرار ترجیح دادند .

این حرکت و همچنین خدا جو خواندن انان توسط بعضی خواص انقدر وقیحانه بود که احساسات مردم سرار کشور را جریحه دار کرد ،همه ملت پس از این واقعه دریافته بودند که انتخابات بهانه ای بیش نیست ، بلکه هدف اصلی انان اسلام و بر اندازی نظام جمهوری اسلامی است.این خبر به سرعت در همه جا پیچید و مردم از شدت تنفر و عصبانیت منتظر چیزی بودند ؟اما منتظر چه ؟انهایی که سنشان قد می داد به یاد اوایل دهه شصت افتادند که منافقین در روز عاشورا عینا این عمل را انجام داده و به یاد واکنش حضرت امام(ره) افتادند که چگونه قلبشان پر از اندوه بود و            می گریست.

با دیدن این حرکت وقیحانه مردم تصمیم گرفتند که به ندای هل من ناصر ینصرنی امامشان لبیک بگویند و با جریان فتنه اتمام حجت کرده و اعلام برائت کنند .

مردم بعضی از شهر ها در فردای ان روز گرد هم امدند، اما حرکت مردمی در روز نه دی یعنی دو روز پس از واقعه بود .بالاخره روز نهم دیماه فرا رسید و بی انکه ادارات یا نهادی تعطیل شود ،این ملت عظیم با حضور میلیونی خود در سرتاسر کشور از جریان نفاق اعلام برائت کردند .کور دلانی که فکر می کردند ملت ایران ملتی بی تفاوت نسبت به شعائر دینی و نظام خود هستند با دیدن ان جمعیت انبوه به صرافت افتاده و برای تسلای خاطر خود به شایعه پراکنی نظیر دادن ساندیس به مردم !یا وجود درخت به جای مردم پر داختند .اما انها می دانستند این یعنی تیر خلاص بر پیکره ی جریان نفاق و دشمنان ایران یعنی استکبار و جریان صهیونیست جهانی پی به شکست طرح خود بردند .

از ان  تاریخ به بعد این روز به روز بصیرت معروف گردید و مایه مباهات مردم و نظام شد .بصیرتی که اگر هزار و چهارصد سال پیش بود فرزند زهرا(س) تنها نمی ماند .

والسلام علیکم ورحمت الله و برکاته


[ شنبه 91/10/9 ] [ 10:41 عصر ] [ مهسا آسایش ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب
خرید بک لینک