قالب پرشین بلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زورق عشق

 

 

 

 

 

 

 

 

شهید علیرضا رنجبر در سال 1338 در آمل متولد گردید . بعد از اتمام تحصیلات موفق به اخذ دیپلم شد و چون کار ثابتی نداشت به کارهای مختلفی از قبیل بنایی و نجاری و غیره مشغول بود تا اینکه پدرش را در تصادف از دست داد و او مسئولیت خانواده را بر عهده گرفت.

شهید رنجبر از نظر اخلاقی نمونه و بسیار متواضع و خیلی نسبت به مردم دلسوز بود و همیشه می گفت اول باید به کار مردم رسیدگی کرد . ایشان بعد از انقلاب در تمام تظاهرات شرکت می کرد تا اینکه انجمن اسلامی مسجد صاحب الزمان علیه السلام شروع به کار کرد. و او در آنجا فعالیت خود را آغاز کرد و در ساختن انجمن بسیار نقش فعالی داشت. گاهی اوقات خانواده اش می گفتند که شبها بیرون نرو چون ما غیر از تو کسی را نداریم ولی او قبول نمی کرد و می گفت از همه بالاتر خدا هست و شما خدا را دارید . در زمان فراغت از درس، کمک های اولیه را به اهالی محل می آموخت تا در مواقع اضطراری بتوانند به کمک دیکر برادران و خواهران خود بشتابند.

این شهید بزرگوار در شب سه شنبه 60/11/6به اتفاق دیگر دوستان هم رزمش جلوی بیمارستان 17 شهریور به دست جلادان آمریکایی اعدام شد و شربت پر افتخار شهادت را نوشید.


[ چهارشنبه 91/11/4 ] [ 10:41 عصر ] [ مهسا آسایش ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب
خرید بک لینک