قالب پرشین بلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زورق عشق

رهبرانقلاب: بعد از مذاکرات هسته ای ،در رژیم صهیونیستی گفتند تا 25سال از دغدغه ایران آسوده ایم؛به شما میگویم:اولا شما 25سال آینده را نخواهید دید و انشاالله تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. ثانیا در این مدت هم روحیه مبارز و حماسی و جهادی،یک لحظه صهیونیستها را راحت نخواهد گذاشت.

آمریکا دشمنی خود را پنهان نمیکند؛یکی لبخند میزند یکی مصوبه علیه ایران تهیه میکند/ دنبال چیزی بنام مذاکره با ایرانند؛مذاکره وسیله ایست برای نفوذ و تحمیل خواستها؛ما فقط در هسته ای با مذاکره با آمریکا بدلایل مشخص موافقت کردیم و بحمدلله مذاکره کنندگان ما هم خوب ظاهرشدند/ در عرصه های دیگر اجازه مذاکره با آمریکا ندادیم و مذاکره نمیکنیم.

امام بزرگوار فرمود " آمریکا شیطان بزرگ است " / بعضی اصرار دارند این شیطان بزرگ را به شکل فرشته نجات وانمود کنند/ ملت ایران این شیطان را بیرون کرد؛نباید بگذاریم از در بیرونش کردیم از پنجره برگردد و نفوذ پیدا کند.

رهبرانقلاب با تأکید بر اقتصاد قوی و مقاوم، علم پیشرفته و روحیه انقلابی  گری بعنوان سه راه قوی شدن ملت ایران در برابر دشمن: مسئولین کشور جوانهای انقلابی را گرامی بدارند/ برخی گویندگان و نویسندگان اینقدر جوانهای حزب الهی و انقلابی  را نکوبند به اسم افراطی،همین روحیه ست که به داد کشور میرسد.

1394/6/18


[ جمعه 94/6/20 ] [ 2:23 عصر ] [ مهسا آسایش ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب
خرید بک لینک