قالب پرشین بلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زورق عشق

رهبر انقلاب در دیدار ستادکنگره شهدای چهارمحال بختیاری:ما مواجهیم با یک حمله همه جانبه فرهنگی و اعتقادی و سیاسی اعلام نشده/ لشکر فرهنگی و سیاسی دشمن با همه ابزارها حمله کرده برای سست کردن اعتقادات دینی وسیاسی ما،تقویت نا رضاییها و جذب جوانها برای مقاصد خودش.        

در مقابل حمله فرهنگی و اعتقادی دشمن کارهایی دارد انجام می گیرد لکن بیش از اینها باید کار بشود/ اینکار هم به عهده دولتیها است هم مردمان مومن،هم مسئولین رسمی و غیر رسمی/ یک کار همین احیاء مفهوم شهادت و ارزش شهادت وارزش شهید است.            

اینکه با مذاکره با آمریکا مخالفیم علتی دارد؛مذاکره آمریکا با جمهوری اسلامی یعنی نفوذ.میخواهند راه را باز کنند برای تحمیل/در همین مذاکرات هسته ای،هرجا فرصت پیدا کردند یک نفوذی کردند؛ الحمدلله طرف ایرانی حواسش جمع بوده اما یک جاهایی بالاخره یک فرصتهایی آنها پیدا کردند و یک حرکت مضر برای منافع ملی انجام دادند.

میگویند چرا با مذاکره با آمریکا مخالفت میکنید در حالیکه امیرالمومنین با زبیرو امام حسین با عمر سعد مذاکره کرد/امیرالمومنین و امام حسین در حرف زدن با زبیر و ابن سعد به آنها نهیب زدند و آنها را نصیحت کردند؛ بحث مذاکره به معنای امروزی نبود/مذاکره به معنای امروزی یعنی معامله و یک چیزی بگیر و یک چیز بده/ آیا امیرالمومنین با زبیر و امام حسین با ابن سعد معامله کرد؟آیا تاریخ را اینگونه میفهمید و زندگی ائمه را اینگونه تحلیل میکنید؟

هدف دشمنان این بود که منطقه خلیخ فارس را برای ایران نا امن کنند/ حضور جوانان انلابی و سپاه پاسداران و نیروی دریایی موجب شد دریا برای خودشان ناامن شود/ به ناو،بالگرد و نفتکششان صدمه خورد.  

1394/7/15  

 


[ دوشنبه 94/7/20 ] [ 9:52 عصر ] [ مهسا آسایش ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب
خرید بک لینک