قالب پرشین بلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زورق عشق

 

دیروز در خبرها خواندیم که اوباما گفته اگر اراده کنم در یک لحظه ارتش ایران را منهدم می کنم

واقعا دستت درد نکنه اوباما که بعضی وقتها موجبات خنده ما ایرانیها را فراهم می کنید،می دانم که حرفهایت هم مصرف داخلی دارد و هم موجب دلخوشی وهابیهای اسرائیله، ادامه مطلب...

[ شنبه 94/4/27 ] [ 4:18 عصر ] [ مهسا آسایش ]

یک زمانی «عمار» می‌خواستیم برای «تبیین»؛ امروز «مالک» می‌خواهیم برای «یاری». ادامه مطلب...

[ شنبه 94/4/27 ] [ 3:8 عصر ] [ مهسا آسایش ]

 

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس جمهور درباره مسئله هسته ای: لازم میدانم از تلاش هیئت مذاکره کننده قدردانی کنم/ به سرانجام رسیدن این مذاکرات،گامی مهمی است ادامه مطلب...

[ جمعه 94/4/26 ] [ 6:7 عصر ] [ مهسا آسایش ]

رهبر انقلاب در پاسخ به سوال دانشجویی درباره " تکلیف استکبار ستیزی بعد از مذاکرات": مگر مبارزه با استکبار تعطیل بردار است؟/ این از مبانی انقلابست.اگر مبارزه با استکبار نباشد ما تابع قرآن نیستیم/آمریکا اتم مصادیق استکبار است/ خودتان را آماده کنید برای ادامه مبارزه با استکبار. به هیچ وجه نگذارید افرادی که کلیدهای کار دستشان است به تشکلهای انقلابی دانشجویی فشار وارد کنند/اینکه برای ایجاد نشاط  در دانشگاه کنسرت و اردوی مختلط برگزار شود کار غلطی است/هر دو وزیر محترم مورد اعتماد ما هستند ولی مراقب زیر دستان خود باشند.اولین فریضه دانشجویی،آرمانخواهی است.آرمانخواهی مقابل محافظه کاری است، نه واقع گرایی/از واقعیتهای خوب استقبال و با واقعیتهای منفی مبارزه کنید/ واقعیتها نباید ما را از آرمانها دور کند،بلکه باید مثل پلکان ما را به آرمانها نزدیک کند. امریکا و مرتجعین عرب در مذاکرات پنهانشان ،به حضور شگفت آور معنوی جمهوری اسلامی در منطقه معترفند/سعودیها از لج این نفوذ 100 روز است که ملت یمن را میکوبند/ شورای امنیت فقط یک قطعنامه منتشر کرد که از ننگ آمیزترین قطعنامه بود که به جای محکوم کردن بمباران کننده، بمباران شونده را محکوم کرد.

رهبر انقلاب 94/4/20


[ دوشنبه 94/4/22 ] [ 8:31 صبح ] [ مهسا آسایش ]

امروز شهدا در حالت تقویت روحیه ملت ایران هستند/ دیدید این 270شهید که وارد شدند چه حادثه و شور و هیجانی درست شد و نقطه مقابل دلسردی، نومیدی و رکود بود.                

انصافا در معرفی شهدا و استفاده از ظرفیتهای حادثه هفتم تیر،کم کاری شده است/ جوانان در جناح فرهنگی مومن،انقلابی و خودجوش باید با زبان تصویر و با ابزارهای جدید،از این شخصیتهای برجسته چهره نگاری هنرمندانه بکنند.       

94/4/6


[ یکشنبه 94/4/7 ] [ 10:47 صبح ] [ مهسا آسایش ]
   1   2      >

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب
خرید بک لینک