قالب پرشین بلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زورق عشق













وقتی که مبارزات علیه رژیم طاغوت شروع شد شهید عبدی نژاد که در مکتب امام حسین علیه السلام بزرگ شده بود و نمی توانست ذلت را تحمل کند،با مردم وارد صحنه مبارزه شد و برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید

شهید عبدی نژاد در سال 1339 در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود . در سن 7 سالگی به مدرسه رفت و تا کلاس چهارم ابتدایی تحصیل نمود . بعد از آن به شغل خیاطی مشغول شد.

وقتی که مبارزات علیه رژیم طاغوت شروع شد شهید عبدی نژاد که در مکتب امام حسین علیه السلام بزرگ شده بود و نمی توانست ذلت را تحمل کند،با مردم وارد صحنه مبارزه شد و برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید.

با سرنگونی رژیم پهلوی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به رهبری امام عظیم الشان خمینی کبیر ، به این فکر بود که باید از دستاوردهای انقلاب محافظت شود برای همین  خود را به ارتش معرفی کرد و در دوران آموزشی بود که جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی شروع شد . او به کردستان اعزام شد و مجروح گشت تا اینکه بعد از خدمت سربازی به آمل باز می گردد و در مغازه جوشکاری برادرش مشغول کار می شود .

شهید با مردم برخوردی خوب و دوستانه و رفتاری اسلامی داشته است. چند روز قبل از شهادتش سخت مشغول فعالیت می شود و به خانواده اش می کوید مانع فعالیت من نشوید و باید برای پیروزی اسلام و نابودی دشمنان اسلام فعالیت بیشتری کنیم ، شب 60/11/6 که جهت پاکسازی شهر به اتفاق دیگر برادران به آنجا رفته بودند توسط دشمن کمین زده می شود و با گلوله ایشان را به شهادت می رسانند .


[ چهارشنبه 91/11/4 ] [ 10:35 عصر ] [ مهسا آسایش ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب
خرید بک لینک