قالب پرشین بلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زورق عشق

امام حسین در کودکی،محبوب پیامبربود؛خود او هم پیامبررا بی نهایت دوست داشت.7-6 ساله بود که پیامبر از دنیا رفت... خداوند، علی اکبر را به امام حسین میدهد.وقتی این جوان بزرگ میشود،حضرت میبیند چهره و حرف زدن و اخلاقش،درست شبیه پیامبراست.همان بزرگواری و کرم و شرف.امام حسین میفرماید " هروقت دلمان برای پیامبر تنگ میشد،به این جوان نگاه میکردم "اما این جوان هم در کربلا به میدان رفت .......

   رهبرانقلاب 77/2/18


[ یکشنبه 94/3/10 ] [ 12:12 صبح ] [ مهسا آسایش ]

در اقتصاد مقاومتی همزبانی وجود دارد اما مشکل همدلی است/ باید همه باور کنند اگر از ظرفیت داخل استفاده شود،حل مسئله هسته ای آسان میشود/هسته ای الان بصورت گره درآمده/ غیر از هسته ای هم مسائل دیگریست که اگر داخل را تقویت کنیم حل خواهد شد.

در مسائل هسته ای مواضع همان است که علنا اظهار کردیم/دقیقا همان موارد زبانا و کتبا به مسئولان گفته شده/مواضع اساسی نظام اینهاست/ برادران ما مشغول کار و تلاشند،واقعا در این زمینه ها کار میکنند/ باید بر همین مواضع پافشاری کنند و بتوانند مصلحت کشور را تأمین کنند.

 رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس  94/3/6

 


[ چهارشنبه 94/3/6 ] [ 11:26 عصر ] [ مهسا آسایش ]

 هر حنجره ای که در جهت اختلاف بین مسلمانان حرف بزند بلند گوی دشمن است چه خودش بداند چه نداند/ امروز مسئولان بعضی کشورهای اسلامی دچار خطای باصره هستند و دوست را از دشمن نمیشناسند/ این کشورها دچار ضربه میشوند. 

دیدار قاریان قرآن 94/3/2


[ شنبه 94/3/2 ] [ 10:48 عصر ] [ مهسا آسایش ]
<      1   2      

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب
خرید بک لینک